Ще
з моменту першої згадки в Законі України «Про оподаткування прибутку
підприємств» від 28.12.94 р. № 334/94-ВР поняття «звичайна ціна» питання
визначення ціни з метою правильності обчислення податків час від часу
набувало популярності та жваво обговорювалось в засобах масової
інформації.
Однак апогею обговорення цієї теми досягло сьогодні, коли стаття 39
Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі -
Податковий кодекс) почала регулювати питання трансфертного
ціноутворення.
Водночас слід зазначити, що поняття «звичайна ціна» майже не зазнало
змін. Звичайна ціна - це ціна товарів (робіт, послуг), визначена
сторонами договору, якщо інше не встановлено цим Податковим кодексом.
Зверніть увагу: Податковим кодексом визначення звичайної ціни регулюється окремо для:
- контрольованих операцій - особливості визначення ціни наведені в статті 39 Податкового кодексу;
- товарів (робіт, послуг), ціна на які регулюється де
... Читать дальше »
За
ч. 1 ст. 9 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне
страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами,
зумовленими похованням» від 18 січня 2001 р. № 2240-ІІІ Фонд соціального
страхування з тимчасової втрати працездатності є органом, який
проводить акумуляцію страхових коштів, призначених для фінансування
матеріального забезпечення та соціальних послуг, види яких передбаченні у
ст. 34 Закону № 2240, та забезпечує їх надання, а також здійснює
контроль за використанням цих коштів.
Крім того, Фонд має право проводити
перевірку правильності використання страхових коштів на підприємствах
незалежно від їх форми власності, виду діяльності та господарювання, а
також у фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, та
отримувати у разі необхідності пояснення (у т. ч. письмові) з питань,
що виникають під час перевірки (п. 3 і п. 4 ч. 1 ст. 28 Закону №
2240).
Активну участь у перевірках, яку
здійснюють праці
... Читать дальше »
Для
ефективного функціонування підприємств роботодавці періодично
відряджають своїх працівників у поїздки до інших населених пунктів
країни, а подекуди ― і за кордон, для ведення переговорів, укладання
угод, придбання товарів тощо. Зрозуміло, що при цьому кожне відрядження
має бути належним чином оформлене, щоб підприємство мало підстави
провести відповідні компенсації. Отож, як це зробити, враховуючи вимоги
чинного законодавства, зокрема, скласти наказ про відрядження, кошторис
витрат та звіт про використання коштів, ми наразі і з’ясуємо.
Правове регулювання
Для правильного документального оформлення та обліку відряджень слід керуватися наступними нормативними актами:
Закон обмежується вказівкою на те, що Правилами ВТР
визначається «трудовий розпорядок» (ст. 142 КЗпП). Аналіз норм КЗпП
дозволяє також зробити висновок про те, що в цих Правилах визначаються
чи повинні визначатися:
— тривалість щоденної роботи (зміни), тривалість її початку і закінчення (статті 52, 57);
— порядок чергування змінами при змінній роботі (ст. 58);
— час початку і закінчення перерви для відпочинку і харчування (ст. 66);
— обов'язки працівників щодо охорони праці (ст. 159).
Тобто, як випливає з наведеного, основним у Правилах ВТР є питання організації робочого часу і часу відпочинку.
Правила ВТР слід викладати відповідно до структури Типових правил
(тобто відповідно до їх розділів), обумовлюючи в необхідних випадках
права і обов'язки працівників і адміністрації підприємства, пристосовані
до особливостей конкретного підприємства.
... Читать дальше »
Минсоцполитики в письме от 04.09.2013 г. № 964/13-84-13 напомнило, что работник бюджетного учреждения не может выполнять обязанности руководителя этого учреждения по совместительству.
К такому выводу авторы письма пришли, сопоставив задачи и обязанности
руководителя учреждения с требованиями к продолжительности работы по
совместительству.
Так, продолжительность работы по совместительству не может превышать четырех часов в день и полного рабочего дня в выходной день.
Общая продолжительность работы по совместительству в течение месяца не
должна превышать половины месячной нормы рабочего времени.
Согласно должностным обязанностям к задачам и обязанностям
руководителя учреждения относится определение, планирование,
осуществление и координация всех видов деятельности учреждения,
организация работы и эффективного взаимодействия отделов, секторов и
прочих структурных подразделений учреждения.
Напомним, с 11.08.2013 г. вступили в силу законы от 04.07.2013 г. № 404,
№ 405 и № 406, согласно которым к функциям Миндоходов должно было
перейти администрирование ЕСВ путем его сбора, ведения учета поступлений
от его уплаты и осуществления контроля за уплатой единого взноса. Кроме
того, именно Миндоходов с 11 августа должен был устанавливать формы,
сроки и порядок принятия и обработки отчетности по ЕСВ. С 1 октября
2013 года вступили в силу документы, регулирующие порядок
администрирования ЕСВ органами Миндоходов. Сразу же хотим предупредить –
существенных изменений для самих плательщиков, кроме того, что платить и
отчитываться необходимо будет уже в Миндоходов, а не в ПФУ, не
произошло. Однако в связи с отдельными «переходными» моментами
рассмотрим, на что следует обратить внимание.
Учет плательщиков, на которых распространяется действие Закона № 755 На
замену Порядка № 21-6, регулирующего учет плательщиков ЕСВ в органах
ПФУ, Миндоходов утвердил Порядок № 458 и Положение о реестре
страхователей. Без изменений: Существенных
изменен
... Читать дальше »
Відповідно до ст.55 Конституції України, кожному гарантується
право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів
державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових
осіб. Закон України «Про звернення громадян» із змінами та доповненнями
регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм
Конституцією України права, зокрема, оскаржувати дії посадових осіб,
державних і громадських органів.
Згідно із п.1 р. ІІ Інструкції про порядок розгляду звернень та
особистого прийому громадян в органах державної податкової служби,
затвердженої наказом ДПА від 18.06.08 №395, визначено, що скарга –
звернення громадян з вимогою про поновлення їх прав і захист законних
інтересів, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями контролюючих
органів, інших органів державної влади чи місцевого самоврядування,
підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, посадових осіб.
Рішення, дії (бездіяльність) контролюючих органів можуть бути
оскаржені, якщо: порушено права і законні інтереси чи свобо
... Читать дальше »
Для начала давайте вспомним кто в соответствии с Налоговым кодексом есть нерезидентом. К ним в частности относятся:
иностранные компании, которые созданы в соответствии с законодательством других стран и у них есть зарегистрированные подразделения с местонахождением на территории Украины;
дипломатические представительства, консульства и другие официальные представительства других стран;
физические лица - нерезиденты.
Постоянное представительство - постоянное место деятельности, через которое проводится хоздеятельность нерезидента в Украине (это может быть офис, фабрика, мастерская, склад и так далее).
Для того чтобы встать на учет такому подразделению необходимо пройти аккредитацию (иными словами регистрацию и легализацию) на территории Украины в соответствии с законодательством. Документом подтверждающим факт регистрации может быть:
Днями відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку "Гаряча лінія” за
участі заступника начальника ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м.
Києві Анатолія Димури. Темою телефонної розмови стала спрощена система
оподаткування.
До Вашої уваги питання-відповіді, що звучали під час телефонного сеансу:
Яким чином здійснюється нарахування авансових внесків ЄП для ФОП першої і другої групи та на підставі яких документів?
Відповідь: Нарахування авансових внесків для платників єдиного
податку першої і другої груп здійснюється контролюючими органами на
підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної
ставки єдиного податку, заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або
заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності.
До якого органу доходів і зборів подається податкова декларація платника ЄП – ФОП та здійснюється сплата ЄП?
Потеряв паспорт, и не сообщив об этом в милицию, можно «попасть» на миллионы гривен
Если введете в поисковике Google словосочетание «Купить паспорт
Украины», количество результатов Вас просто потрясет: 1 810 000!
Заходите на первый попавшийся сайт, и видите: «Мы поможем Вам приобрести
паспорт гражданина Украины с проводкой по базе данных, по приемлемым
ценам и в кратчайшие сроки».
«Продукт» рекламируется классическими маркетинговыми слоганами. Продавец
подчеркивает выгодность такой покупки: «Вы сможете: брать кредиты,
устраиваться на работу, обращаться в гос.органы и нотариальные конторы,
пересекать границы стран СНГ…».
Продаются в сети не только паспорта, но и их копии, а также -
идентификационные коды. Обзавестись сканами главных документов,
удостоверяющих личность, можно, заплатив от $ 2 до $ 4 за «штуку».
Главными поставщиками незаконных копий юристы и банкиры считают обменные
пункты валют и копи-центры.
Для чего же черному рынку нужны наши паспорта? С
... Читать дальше »