Фактическая
проверка проводится в присутствии должностных лиц проверяемого
субъекта. Более того, данная проверка проводится двумя и более
должностными лицами контролирующего органа
Фактической считается проверка, которая осуществляется по месту
фактического осуществления налогоплательщиком деятельности, расположения
хозяйственных или других объектов права собственности такого
плательщика. Такая проверка осуществляется органом Миндоходив по
вопросам соблюдения порядка осуществления расчетных операций, ведения
кассовых операций, наличия лицензий, патентов, свидетельств,
производства и оборота подакцизных товаров, соблюдения работодателем
законодательства о заключении трудового договора, оформление трудовых
отношений с работниками.
Фактическая проверка осуществляется без предупреждения налогоплательщика (лица).
Начать фактическую проверку вправе должностные лица органов
Миндоходов при предъявлении или направления (в отдельных случаях)
следующих документов:
Порядок дій суб’єкта господарювання, який має намір отримати ліцензію
1. Суб’єкт господарювання, який має
намір провадити певний вид господарської діяльності, що ліцензується,
особисто або через уповноважений ним орган чи особу звертається до
відповідного органу ліцензування із заявою встановленого зразка про
видачу ліцензії.
У заяві про видачу ліцензії повинні міститися такі дані:
1) відомості про суб’єкта господарювання — заявника:
найменування, місцезнаходження, банківські реквізити, ідентифікаційний код — для юридичної особи;
прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані (серія, номер паспорта, ким і
коли виданий, місце проживання), ідентифікаційний номер фізичної особи —
платника податків та інших обов’язкових платежів — для фізичної особи;
2) вид господарської діяльності вказаний згідно з статтею 9 Закону
України «Про ліцензування певних видів г
... Читать дальше »
Минсоцполитики в письме от 04.10.2013 г. № 179/06/186-13 отметило, что время простоя не по вине работника оплачивается из расчета не ниже двух третей тарифной ставки.
О начале простоя, кроме простоя структурного подразделения или всего
предприятия, работник должен предупредить руководство. Порядок такого
предупреждения не урегулирован законодательно, поэтому может быть
сделано как устно так и письменно, но главное — своевременно.
За время простоя, когда возникла производственная ситуация, опасная
для людей и окружающей среды не по вине работника, за ним сохраняется
средний заработок.
На время простоя не по вине работника оформляются акт простоя
(фиксируются причины, обусловившие прекращение работы) и приказ
работодателя, в которых может быть указано, в частности, что в период
простоя работники освобождаются от исполнения трудовых обязанностей.
Если при таких условиях в период простоя с работниками произойдет
несчастный случай, то он будет квалифицироваться как несчастный случай
непроизводственного характера.
Для розстрочення або відстрочення податкового боргу платнику
податків необхідно написати заяву затвердженої форми. Така заява
подається до органу Міндоходів за місцем обліку платника податків. У
заяві зазначаються суми податків, зборів, штрафних санкцій, пені, сплату
яких платник податків просить розстрочити або відстрочити. Окремо
необхідно зазначити строк розстрочення або відстрочення та періоди
сплати. При цьому, окремо вказуються суми, строк сплати яких ще не
настав, а також строк сплати яких вже минув.
До заяви додається економічне обґрунтування, яке складається з:
переліку обставин, що свідчать про наявність загрози виникнення або
накопичення податкового боргу, і доказів існування таких обставин;
аналізу фінансового стану; графіка погашення розстрочених
(відстрочених) сум; розрахунків прогнозних доходів платника, що
гарантують виконання графіка погашення.
Протягом 30 календарних днів з дати подання заяви орган Міндоходів
приймає рішення щодо розстрочення або відстрочення податкових
зобов’язань.
Варто врахувати, за яким методом торгівельне підприємство оцінює вибуття запасів.
Якщо оцінка вибуття запасів здійснюється за цінами продажу (метод,
заснований на застосуванні підприємствами роздрібної торгівлі середнього
відсотка торговельної націнки товарів) потрібно:
1) спочатку в обліку показати зменшення торгової націнки, яка припадає на акційний товар: Д-т 282 «Товари в торгівлі»К-т 285 «Торгова націнка» — списано націнку, яка припадає на акційний товар (сторно);
2) потім списати собівартість реалізованих товарів на витрати:
Якщо списання запасів здійснюється за методами: ідентифікованої
собівартості відповідної одиниці запасів, середньозваженої собівартості,
собівартості перших за часом надходження запасів (ФІФО)
... Читать дальше »
Дублікат свідоцтва єдиного податку надає контролюючий орган
безоплатно протягом 10 календарних днів з дня подання суб’єктом
господарювання заяви
Свідоцтво платника єдиного податку видається суб’єкту
господарювання, який подав до територіального органу Міндоходів заяву
щодо обрання або переходу на спрощену систему оподаткування.
Бланк свідоцтва є документом суворого обліку. Облік бланків свідоцтв
платників єдиного податку здійснюється контролюючими органами.
Свідоцтво платника єдиного податку видається безстроково
виключно суб’єкту господарювання або уповноваженій ним особі та не може
передаватися для провадження господарської діяльності іншим особам.
Згідно із п. 299.7 ст. 299 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у
разі втрати або зіпсуття свідоцтва такому платнику видають дублікат
свідоцтва єдиного податку.
Итак,
с формальностями покончено, завтра сотрудник выходит на работу.
Мысленно поставьте себя на его место. Вот приходите вы на работу и… Где
ваше рабочее место? Есть ли стол, стул, компьютер, телефон, сейф или
станок, шкаф для спецодежды, набор гаечных ключей, метла и тряпка?
Человек оценивает организацию с первой минуты работы. Забудьте обо всем!
Подготовьте рабочее место уже сегодня, чтобы завтра не пришлось
судорожно бегать и искать все необходимое.
Расскажите новому сотруднику, что принято в вашей организации и что
категорически запрещено. Приветствуется ли приход на работу в шортах и
топике или в деловых костюмах. Допустимо ли чаевничать на рабочих местах
или в специальной комнате, надо ли отпрашиваться для похода на обед, не
забудьте рассказать, где расположены ближайшие кафе и столовые.
Разъясните, как обращаться к сослуживцам и руководителям.
Чем больше вы расскажете сотруднику о внутренних правилах, тем проще
ему будет работать. Можно и не говорить обо всем этом, люди
самостоятельные должны разобраться. Но может случиться и так, что,
почувствовав себя неловко ил
... Читать дальше »
Згідно з пп. 14.1.228 ПКУ собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг
– це витрати, що прямо пов'язані з виробництвом та/або придбанням
реалізованих протягом звітного податкового періоду товарів, виконаних
робіт, наданих послуг, які визначаються відповідно до положень
(стандартів) бухгалтерського обліку, що застосовуються в частині, яка не
суперечить положенням розділу III ПКУ.
В Методичних рекомендаціях з формування собівартості продукції
(робіт, послуг) в промисловості, затверджених наказом Мінпромполітики
від 09.07.2007 р. № 373, під виробничою собівартістю промислової продукції розуміються виражені в грошовій формі поточні витрати підприємства на її виробництво.
Крім виробничої собівартості, вирізняють також поняття повної собівартості
товарів (робіт, послуг) – це сума витрат, яка пов'язана з виробництвом,
управлінням та реалізацією продукції. Іншими словами, повна
собівартість складається з виробничої собівартості, адміністративних
витрат та витрат на збут.
Приказом Министерства финансов Украины от 28.07.2000 N 181 утверждено
Положение (стандарт) бухгалтерского учета 14 "Аренда", согласно
которому аренда - соглашение, по которому арендатор получает право
пользования необоротным активом за плату в течение согласованного с
арендодателем срока.
В соответствии с Государственным классификатором продукции и услуг ДК
016-2010 (приказ Госпотребстандарта Украины от 11.10.2010 г. N 457),
который является составляющей Государственной системы классификации и
кодирования технико-экономической и социальной информации, код услуги:
68.20.11-00.00 - услуги по аренде и эксплуатированию собственной или взятой в лизинг жилой недвижимости,
68.20.12-00.00 - услуги по аренде и эксплуатированию собственной или взятой в лизинг нежилой недвижимости.
<...>
При этом п. 296.10 ст. 296 раздела 14 [Налогового] Кодекса [Укр
... Читать дальше »
Копією документа на папері для електронного документа є
візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в
порядку, встановленому законодавством
Платник податків зобов’язаний надати посадовим (службовим)
особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать
або пов’язані з предметом перевірки. Такий обов’язок виникає у платника
податків після початку перевірки (п. 85.2 ст. 85 Податкового кодексу
України (далі – Кодекс)).
При проведенні документальної позапланової виїзної перевірки,
посадова (службова) особа контролюючого органу обмежена у доступі до
інформаційних баз даних за місцезнаходженням платника податків, а саме: до реєстрів виданих та отриманих податкових накладних (в електронному вигляді), архіву звітності.
Ненадання доступу до відповідних документів не дозволить сформувати
висновок щодо повноти нарахування податку до сплати в бюджет.
... Читать дальше »