Господарські товариства, які підпадають під норму частини 5 статті 11 Закону України від 21.09.2006 року №185-V «Про управління об’єктами державної власності» із змінами та доповненнями, у разі отримання чистого прибутку за результатами фінансово-господарської діяльності у 2013 році зобов’язані прийняти до 1 травня 2014 року рішення щодо сплати дивідендів, та у строк не пізніше 1 липня 2014 року сплатили до Державного бюджету України дивіденди у розмірі 50 відсотків, а господарські товариства електроенергетичної галузі, щодо яких здійснюватиме державне регулювання цін і тарифів – у розмірі 30 відсотків.
При цьому, відповідно до підпункту 153.3.2 п.153 ст.153 Податкового кодексу України (далі – Кодексу) зазначені суб’єкти господарювання зобов’язані внести до/або одночасно з виплатою дивідендів авансовий внесок із податку на прибуток в розмірі ставки, встановленої п.151.1 ст. 151 Кодексу (з урахуванням пункту 10 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу), нарахованої на суму дивідендів (крім випадків, передбачених підпунктом 153.3.5 п.153.3 ст.153 Кодексу).
Інформаційно-комунікаційнe управління&nb
... Читать дальше »
Банки и прочие финансовые учреждения соответственно п. 69.2. Налогового кодекса Украины (НКУ) обязанные прислать сообщение об открытие или закрытии счета налогоплательщика к органу государственной налоговой службы, где находится на учете налогоплательщик, на протяжении трех рабочих дней со дня открытия/закрытия счета (включая день открытия или закрытия).
Такая информация предоставляется по юридическим лицам и их обособленным подразделениям, а также по самозанятым физическим лицам (предпринимателях и лицах, которые занимаются независимой профессиональной деятельностью).
При проведении мероприятий, связанных с прекращением самозанятых лиц, органы ГНС контролируют и требуют закрытия всех счетов, кроме счетов, открытых для зачисления
... Читать дальше »
На период с 1 апреля 2014 года до 1 января 2016 года нулевую ставку по налогу на прибыль имеют право применять налогоплательщики, у которых доход в течение года не превышает 3 млн. грн. и размер ежемесячной заработной платы работников составляет не менее двойной минимальной зарплаты.
Такие плательщики должны быть созданы или после 1 апреля 2011 года (но не путем реорганизации), или ранее при условии, что задекларированный годовой доход не превышал 3 млн. грн. в течение трех последних лет и среднесписочная численность работников за этот период не превышала 20 человек.
Льготу также могут применять плательщики налога на прибыль, которые до 1 января 2011 года были плательщиками единого налога, если их доход за последний календарный год не превысил 1 млн. грн. и среднесписочная численность работников
... Читать дальше »
Порядок заповнення звітного нового та уточнюючого податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) (далі – податковий розрахунок) є однаковим. Вони подаються на підставі інформації з попередньо поданого податкового розрахунку і містять інформацію лише за рядками й реквізитами, які уточнюються. Для заповнення також використовується інформація з повідомлень про виявлені помилки, які відправляються контролюючими органами до податкового агента.
Для вилучення одного помилкового рядка з попередньо введеної інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 9 указати ”1” – на виключення рядка.
Для введення нового або пропущеного рядка по
... Читать дальше »
Фонд общеобязательного государственного соцстрахования на случай безработицы в письме от 03.09.2013 г. № ДЦ-01-5474/0/6-13 напомнил, что в соответствии с новым Законом Украины «О занятости населения»работодатели обязаны подавать в центры занятости следующую отчетность:
• информацию о занятости и трудоустройстве граждан, имеющих дополнительные гарантии в содействии трудоустройству по форме, утвержденной приказом Минсоцполитики от 16.05.2013 г. № 271;
• информацию о спросе на рабочую силу (вакансиях) по форме № 3-ПН, утвержденной приказом Минсоцполитики от 31.05.2013 г. № 316;
Сьогодні ми поговоримо про відмінності між такими організаційно-правовими формами підприємництва як товариство з обмеженою відповідальністю, фізична особа-підприємець та приватне підприємство. Доволі часто, підприємці початківці, до нас звертаються з запитанням яку ж саме форму обрати для початку своєї підприємницької діяльності, що краще підійде саме для їхнього виду діяльності. Дана стаття написана для того, щоб спростити цей вибір шляхом порівняння основних факторів (переваг) тієї чи іншої форми господарюючого суб’єкта. Отже не будемо довго зупинятися на вступі і перейдемо одразу до суті порушеного питання.
Рекомендації щодо особливостей справляння у 2014 році встановленої Податковим кодексом України (далі - Кодекс) плати за користування надрами для видобування корисних копалин (далі - Плата) в редакції Закону України від 27 березня 2014 року № 1166-VH „Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні” (далі - Закон).
Законом у підпунктах 263.2.1,263.2.2 п. 263.2 ст. 263 Кодексу уточнено визначення об’єкта оподаткування Платою - обсяг товарної продукції гірничого підприємства - обсяг видобутої корисної копалини (мінеральної сировини).
Водночас до платників Платою віднесено землевласників та землекористувачів (крім суб’єктів підприємництва, які відповідно до законодавства зареєстровані як фермерські господарства), що провадять господарську діяльність з видобування підземних вод на підставі дозволів на спеціальне водокористування, та громадян України, іноземців та осіб без громадянства, що в межах наданих їм земельних ділянок, розмір яких перевищує норми, передбачені статтею 121 Земельного коде
... Читать дальше »
З 1 січня 2014 року набрали чинності закони, спрямовані на покращення умов ведення бізнесу в Україні, спрощення процедур реєстрації платників податків, забезпечення вільного і безоплатного доступу суб’єктів господарювання до інформації з державних реєстрів.
Так, Законом України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень”(далі – Закон №657) передбачено:
оприлюднення на-єдиному державному реєстраційному веб-порталі та офіційному веб-порталі Міндоходів даних про реєстрацію суб’єктів господарювання платниками єдиного податку в органах Міндоходів;
відміну свідоцтв платника єдиного податку та забезпечення права платників отримати витяги із реєстру платників єдиного податку в органах Міндоходів.
Із врахуванням змін, внесених до Кодексу, реєстрація платників єдиного податку здійснюється на підставі:
У разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення чи порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника. Ця заява є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. Таке право зберігається за ним протягом 60 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення чи порядок реєстрації в Єдиному реєстрі.
Також, до заяви потрібно додати копії товарних чеків або інших розрахункових документ
... Читать дальше »