Бухгалтер24
Информационный бухгалтерский портал

Меню
Реклама
Счетчик
>Главная » 2013 » Май » 16

Які дії необхідно вчинити приватному підприємцю для скасування реєстрації РРО в органі ДПС?

Перш за все суб’єкт підприємницької діяльності повинен:

- подати заяву СПД в ДПС за місцем реєстрації;

- отримати відмітку в ДПС , в реєстраційному посвідченні на РРО про зняття РРО з обліку;

- представити РРО для розпломбування та отримати «довідку про опломбування РРО» з відміткою що РРО розпломбовано;

- подати в ДПС довідку про опломбування з позначкою «знятий з реєстрації»;

- отримати в ДПС довідку про скасування реєстрації РРО.

- звіт по використанню РРО подається до органу ДПС за місцем реєстрації СПД до 15-го числа місяця слідуючого за звітним разом з копією довідки про опломбування, якщо РРО перепломбовувався в період з моменту здачі в ДПС попереднього звіту по РРО.

У разі подачі звіту по електронній пошті, дов ... Читать дальше »

16.05.2013
  • 0
  • 721

Що робити з касовим апаратом при відключенні електроенергії?

В разі відключення електроенергії касир повинен:

1. Підрахувати суму виручки на місці проведення розрахунків (у ящику РРО). Ця сума повинна збігатися з сумою виручки, отриманої за день, відбитої в контрольній стрічці.

2. Вказати на реєстраційній сторінці розрахункової книжки в графі «Почата» дату початку її використання (якщо є незавершена розрахункова книжка, то нову відкривати не потрібно).

3. Записати в корінці першої розрахункової квитанції з відміткою «службове внесення» суму готівки, що знаходиться в ящику РРО на момент відключення електроенергії. 4. Заповнити розділ 3 КУРО, графи 1 — 5: — в графі 1 відбивається номер першого на початок робочого дня фіскального чека; — в графі 2 вказується номер останнього фіскального чека, виконаного перед відключенням електроенергії; — у графі 3 ставиться номер розрахункової книжки, яка використовуватиметься в період відсутності електроенергії; — в графі 4 вказують дату і час початку використання розрахункової книжки; — в графі 5 приводиться серія і номер перш ... Читать дальше »

16.05.2013
  • 0
  • 706

Які дії потрібно вчинити для недопущення штрафних санкцій, якщо чек вибитий помилково?

На сьогодні існують два способи відміни помилково проведеної суми:

1) реєстрація негативної суми. Цей варіант використовується, якщо РРО забезпечує окреме накопичення у фіскальній пам'яті негативних сум розрахунків. При цьому на помилково вибиту суму роздруковується фіскальний чек видачі засобів;

2) реєстрація видачі засобів за допомогою операції «службова видача». Даний варіант використовується, якщо РРО не забезпечує окреме накопичення у фіскальній пам'яті негативних сум розрахунків. Необхідність здійснення такої операції направлена на забезпечення відповідності сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, вказаною в денному звіті РРО (Z-звіті). В результаті виконання цієї операції касир виробляє відміну помилково проведеної суми розрахунків, тобто виправляє допущену помилку і роздруковує чек з правильною сумою розрахунків. В цьому випадку необхідно скласти акт про відміну помилково проведеною через РРО суми розрахунків (п. 4.8 ... Читать дальше »

16.05.2013
  • 0
  • 742

Касирам на замітку - правильне поводження з РРО

З настанням теплоти підвищується попит на алкогольні напої, пиво, тютюнову та іншу продукцію. В цей час суб’єкти господарювання  загальної системи оподаткування повинні своєчасно та в повному обсязі реалізовувати товарну продукцію через касовий апарат, суворо дотримуючись норм законодавства. Для недопущення застосування штрафних санкцій з боку податкових органів продавець, як матеріально-відповідальна особа зобов’язаний:

- проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через РРО з роздруком відповідних розрахункових документів або із застосуванням розрахункових книжок (при виході РРО з буд або відключенні електроенергії) (ст. 3 Закони про РРО);

- видавати особі, одержуючій або повертаючій товар (одержуючому абощо відмовляється від послуги) розрахунковий документ на повну суму проведеної операції. При цьому видати його потрібно не пізніше до закінчення розрахункової операції (одночасно з видачею здачі або до її видачі).

- забезпечувати цілісність пломб РРО і незмінність його конструкції та програмного забезпе ... Читать дальше »

16.05.2013
  • 0
  • 811

Чи виникають зобов’язання з ПДВ у платника податку, якщо перша подія - відвантаження товарів відбулася до його реєстрації платником ПДВ?

Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI, із змінами і доповненнями, датою виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше, зокрема: або дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, або дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

 

Отже, якщо у платника ПДВ перша подія (відвантаження товарів ... Читать дальше »

16.05.2013
  • 0
  • 1065










Сайт для бухгалтеров и начинающих предпринимателей © 2024
Яндекс.Метрика