Як відомо, психологічних пасток, за допомогою яких реклама пропагує почуття невдоволення тим, що у споживача є, і всіляко спонукає його до все нових і нових покупок, відомо чимало. Але маркетологи продовжують невтомно шукати нові мотиви, інсайти та хитрощі, що підштовхують людей на придбання товару.

Портал AdMe.ru публікує кілька подібних прийомів, на які ми далеко не завжди звертаємо увагу.

Великий візок = великі витрати

Порожній простір візка викликає внутрішній дискомфорт і цілком зрозуміле бажання скоріше цей простір заповнити.

Величезні дзеркала в магазинах одягу

Тонкий розрахунок: проходячи повз дзеркало, ніхто (особливо — жінки) не може встояти перед спокусою кинути погляд на власне відображення. Немає такої людини, яка б на 100% була задоволена своїм зовнішнім виглядом. Рішенн ... Читать дальше »