Бухгалтер24
Информационный бухгалтерский портал

Меню
Реклама
Счетчик
Главная » 2014 » Июль » 30 » Що необхідно знати про електронний цифровий підпис?
10:41
Що необхідно знати про електронний цифровий підпис?

МГУ Міндоходів – Центрального офісу з обслуговування великих платників нагадує, що кожний платник має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце за допомогою он-лайн сервісу Електронний кабінет платника податків». 

Для роботи в цьому сервісі необхідно отримати електронний цифровий підпис, зареєструватись на ідповідному сайті і імпортувати в свій обліковий запис всі сертифікати. 

Зверніть увагу! До початку реєстрації та отримання послуг електронного цифрового підпису вам необхідно обов’язково ознайомитись з наступними документами: Витяг з Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів та Договір про надання послуг ЕЦП, які розміщено за посиланням http://acskidd.gov.ua/r_kor.

Крім того, кожному користувачу електронних сервісів необхідно знати:

1. Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

2. Відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://acskidd.gov.ua).

3. У зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не передбачено надання платникам податків носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії платника податків (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD для запису, захищені носії ключової інформації тощо).

Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів иректора, бухгалтера та електронної печатки).

Особистий ключ має властивості прихованого файлу і відображається, якщо у налаштуваннях папок включена функція відображення прихованих файлів.

4. Програмне забезпечення для роботи з електронним цифровим підписом, в тому числі для подання звітності до органів Міндоходів в електронному вигляді, ви можете завантажити на сайті www.acskidd.gov.ua.

5. Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 No1452, працівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності (далі – Працівники) особисто генерують ключі електронного цифрового підпису безпосередньо в установі або в акредитованому центрі сертифікації ключів.

Генерація ключів Працівників за довіреністю не дозволяється.

6. Відповідно до п. 5 постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 No1452 органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності можуть отримувати послуги електронного цифрового підпису лише від одного акредитованого центру сертифікації ключів.

Категория: Консультации | Просмотров: 957 | Добавил: Pantevg | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:










Сайт для бухгалтеров и начинающих предпринимателей © 2024
Яндекс.Метрика