МГУ Міндоходів – Центрального офісу з обслуговування великих платників нагадує, що кожний платник має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце за допомогою он-лайн сервісу Електронний кабінет платника податків».
Для роботи в цьому сервісі необхідно отримати електронний цифровий підпис, зареєструватись на ідповідному сайті і імпортувати в свій обліковий запис всі сертифікати.
Зверніть увагу! До початку реєстрації та отримання послуг електронного цифрового підпису вам необхідно обов’язково ознайомитись з наступними документами: Витяг з Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів та Договір про надання послуг ЕЦП, які розміщено за посиланням http://acskidd.gov.ua/r_kor.
Крім того, кожному користувачу електронних сервісів необхідно знати:
1. Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування.
2. Відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://acskidd.gov.
...
Читать дальше »