Згідно із п.201.6 ст.201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями контролюючі органи за даними реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, наданих в електронному вигляді, повідомляють платника податку про наявність у такому реєстрі розбіжностей з даними контрагентів. При цьому платник податку протягом 10 днів після отримання такого повідомлення має право уточнити податкові зобов’язання без застосування штрафних санкцій.
Починаючи з 01.08.2011 в централізованій системи приймання електронної звітності «Інформаційний портал органів ДПС України» реалізовано І етап автоматизованого формування електронних повідомлень платникам податків-юридичних осіб, з якими укладено договори про визнання електронних документів, а саме про виявлені розбіжності між податковим зобов’язанням/податковим кредитом платників та їх контрагентів.
Електронні повідомлення про виявлені помилки направляються за відповідними запитами.
Наприклад, для отримання електронного повідомлення про виявлені розбіжності між податковими зобов’язаннями/податковим кредитом платника податків та його контрагентів необхідно за допомогою відповідного програмного забезпечення сформувати запит за електронними формами J1350101, вказати у ньому код запиту Q1450101, звітний період (останній день звітного місяця) та надіслати його до «Інформаційного порталу органів ДПС України».
Детальніше про електронний сервіс можна прочитати на офіційному веб-сайті Міндоходів (www.minrd.gov.ua) в розділі /Платникам податків про електронну звітність /Повідомлення платникам податків про подання електронної звітності/Про запровадження електронного сервісу для платників податків-юридичних осіб.
|