Бухгалтер24
Информационный бухгалтерский портал

Меню
Реклама
Счетчик
Главная » 2013 » Август » 2 » Гарантійний термін на сезонний товар починає рахуватися з початку сезону
09:56
Гарантійний термін на сезонний товар починає рахуватися з початку сезону
На розпродажі наприкінці весни споживачем були придбані зимові чоботи. Проте під час їх експлуатації на початку нового зимового сезону взуття порвалося. Принісши товар назад у магазин з вимогою про повернення коштів, споживач отримав відмову. Чи є у споживача право на повернення коштів?

Представники адміністрації магазину в цій ситуації неправі, а споживач має право на повернення коштів за неякісний товар. Обгрунтуємо цю ситуацію.

Зимові чоботи є сезонним товаром, і гарантійний термін на них починає рахуватися не з моменту покупки, а з початку сезону, а саме з 15 листопада (див. Порядок №172). Тож споживач може вимагати або заміни товару, або розірвання договору і повернення грошей на підставі ст. 8 Закону про захист прав споживачів.

Зверніть увагу на те, що при розірванні договору розрахунки із споживачем:

1) у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги;

2) у разі зниження ціни — виходячи з вартості товару на час купівлі.

Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

 

Пам'ятайте: вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа з позначкою про дату продажу.


Автор: «Дебет-Кредит»
Источник: «Дебет-Кредит»
Категория: Консультации | Просмотров: 614 | Добавил: Pantevg | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:










Сайт для бухгалтеров и начинающих предпринимателей © 2021
Яндекс.Метрика