Представники адміністрації магазину в цій ситуації неправі, а
споживач має право на повернення коштів за неякісний товар. Обгрунтуємо
цю ситуацію.
Зимові чоботи є сезонним товаром, і гарантійний термін на них починає рахуватися не з моменту покупки, а з початку сезону, а саме з 15 листопада
(див. Порядок №172). Тож споживач може вимагати або заміни товару, або
розірвання договору і повернення грошей на підставі ст. 8 Закону про
захист прав споживачів.
Зверніть увагу на те, що при розірванні договору розрахунки із споживачем:
1) у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги;
2) у разі зниження ціни — виходячи з вартості товару на час купівлі.
Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день
розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день
розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не
пізніше ніж протягом семи днів.
Пам'ятайте: вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа з позначкою про дату продажу.