Як відомо з 01.03.2013 р. було введено в дію нова форма Реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі-Реєстр). Розглянемо деякі нюанси його заповнення.
Ліквідація необоротніх активів за власним бажанням. У разі ліквідації необоротніх активів за власним бажанням платник податку повинен виписати податкову накладну. Вона підлягає занесенню до Розділу 1 Реєстру, а саме:
- у графі 1 - записується порядковий номер такої ПН;
- у графі 2 - зазначається дата складання ПН;
- графа 3 ідентична графі 1;
- у графі 4 зазначається вид документа, а саме ПНП05;
- у графі 5 вказується найменування платника податків;
- у графі 6 пишеться"0";
- у графах 7-13 зазначається інформація щодо постачання товарів\послуг.
Списання дебіторської заборгованості.Ситуація: покупець перерахував кошти постачальнику і скористався правом на податковий кредит і не отримав товари (роботи або послуги) і в результаті такі товари (роботи або послуги) не було використано в господарській діяльності, то з метою оподаткування такі товари (роботи або послуги) вважаються реалізованими в тому періоді коли відбулося невизнання їх невикористання у господарській діяльності. І покупець зобов'язаний виписати собі податкову накладну і відобразити її в Реєстрі наступним чином: - у графі 1 - записується порядковий номер такої ПН;
- у графі 2 - зазначається дата складання ПН;
- графі 3 ідентична графі 1;
- у графі 4 зазначається вид документа, а саме: ПНП13;
- у графі 5 вказується найменування платника податків;
- у графі 6 пишеться"0";
- у графах 7-13 зазначається інформація щодо постачання товарів\послуг.
Якщо відсутні показники для заповнення для заповнення граф.Якщо в разі виписки ПН рядки ІПН покупця та Номер свідоцтва проставляється "0", то і в реєстрі можна указати "0". Так можна поступити і в інших ситуаціях (придбання товарів звільнених від оподаткування тощо). Постачання послуг нерезиденту за межами УкраїниТакі операції підлягають відображенню в рядку 4 розділу 1 податкової декларації з ПДВ, то такі операції повинні бути відображені і в Реєстрі: - у графах 2-4 зазначають реквізити документу, що засвідчує факт постачання послуги;
- у графі 5 - найменування покупця таких послуг;
- у графі 6 проставляється "0";
- у графах 7-13 - загальна вартість послуг;
- у графах 8-12 проставляється "0"
|