Так, за неуплату (неперечисление) или несвоевременную уплату (несвоевременное перечисление) ЕСВ на плательщиков налагается штраф в размере 10%
своевременно не уплаченных сумм. При этом решение о применении штрафных
санкций и начислении пени составляется по форме согласно приложению 9 к Инструкции о порядке начисления и уплаты ЕСВ.
Расчет этой финансовой санкции осуществляется на основании данных
карточек лицевых счетов плательщиков. При применении указанного выше
штрафа принимается одно решение после уплаты (погашения) в полном
объеме недоимки отдельно за каждый период, за который уплачивается ЕСВ,
независимо от количества случаев уплаты за указанный период.
За неуплату, неполную уплату или несвоевременную уплату суммы ЕСВ одновременно с выдачей сумм выплат, на которые начисляется ЕСВ (авансовых платежей), налагается штраф в размере 10%
неуплаченных или несвоевременно уплаченных сумм. В таком случае решение
о применении штрафных санкций составляется по форме согласно приложению 12 к Инструкции.
... Читать дальше »
Держстат вніс зміни до низки форм державних статистичних спостережень. А саме таких як:
№ 50-сг (річна) «Основні економічні показники роботи
сільськогосподарських підприємств за 20__ рік», № 10-мех (річна)
«Наявність сільськогосподарської техніки в сільськогосподарських
підприємствах у 20__ році», затверджених наказом Держстату від
14.06.2013 № 181;
№ 2-тп (мисливство) (річна) «Ведення мисливського господарства за
20__ рік», № 1-відходи (річна) «Поводження з відходами за 20__ рік», №
1-екологічні витрати (річна) «Витрати на охорону навколишнього
природного середовища та екологічні платежі за 20__ рік», № 3-лг (річна)
«Лісогосподарська діяльність за 20__ рік», затверджених наказом
Держстату від 14.06.2013 № 182;
№ 1-житлофонд (річна) «Житловий фонд», затвердженої наказом Держстату від 02.08.2012 № 328;
№ 1П-НПП (річна) «Звіт про виробництво та реалізацію промислової
продукції», затвердженої наказом Держстату від 07.08.2012 № 331; ... Читать дальше »
Ще
з моменту першої згадки в Законі України «Про оподаткування прибутку
підприємств» від 28.12.94 р. № 334/94-ВР поняття «звичайна ціна» питання
визначення ціни з метою правильності обчислення податків час від часу
набувало популярності та жваво обговорювалось в засобах масової
інформації.
Однак апогею обговорення цієї теми досягло сьогодні, коли стаття 39
Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі -
Податковий кодекс) почала регулювати питання трансфертного
ціноутворення.
Водночас слід зазначити, що поняття «звичайна ціна» майже не зазнало
змін. Звичайна ціна - це ціна товарів (робіт, послуг), визначена
сторонами договору, якщо інше не встановлено цим Податковим кодексом.
Зверніть увагу: Податковим кодексом визначення звичайної ціни регулюється окремо для:
- контрольованих операцій - особливості визначення ціни наведені в статті 39 Податкового кодексу;
- товарів (робіт, послуг), ціна на які регулюється де
... Читать дальше »