Кожен підприємець-єдинник повиннен завести, зареєструвати в податковій та заповнювати Книгу обліку доходів (якщо без статусу ПДВ) або Книгу обліку витрат та доходів (якщо підприємець є платником ПДВ). Підприємець повинен завести й зареєструвати в органі податкової лише одну книгу незалежно від кількості працівників які в нього працюють. Цю книгу ФОП купує за свій кошт, нумерує і прошнуровує, а потім віддає до податкової на реєстрацію. Реєстрація відбувається на протязі 3-х днів (ця процедура є безкоштовною). При переході до стану платника ПДВ необхідно купити і зареєструвати Книгу обліку доходів і витрат. Стару книгу обліду доходів він повинен зберігати протягом трьох років після виконання останнього запису.
В разі втрати книги необхідно завести і зареєструвати нову, а ле перед цим необхідно надати заяву до органів внутрішніх справ і взяти у них довідку, цю довідку треба показати в податковій для того щоб вони зареєстрували нову. Після того як забрали нову книгу необхідно чпробувати відновити старі записи (на це дається 90 календарних днів)