Бухгалтер24
Информационный бухгалтерский портал

Меню
Реклама
Счетчик
Главная » 2013 » Июль » 26 » Вимога пред'явити паспорт та ідентифікаційний код при поверненні товару - неправомірна
09:19
Вимога пред'явити паспорт та ідентифікаційний код при поверненні товару - неправомірна
Придбано товар неналежної якості. При поверненні товару (непошкодженого, з усіма етикетками та за наявності чека) в супермаркеті висунули вимогу пред'явити паспорт та ідентифікаційний код. Чи правомірні дії адміністрації супермаркету?

Відповідно до п. 11 ст. 8 Закону про захист прав споживачів, вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, — технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Отже, відповідно до законодавства, покупець повинен пред'явити:

розрахунковий документ (в даному випадку чек);

технічний чи інший документ, що його замінює, щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк.

 

Закон про захист прав споживачів не містить вимог щодо пред'явлення паспорта чи ідентифікаційного коду, тому вимога адміністрації щодо додаткового пред'явлення документів, які не передбачені законом, є протиправною.


Автор: «Дебет-Кредит»
Источник: «Дебет-Кредит»
Категория: Консультации | Просмотров: 1202 | Добавил: Pantevg | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:










Сайт для бухгалтеров и начинающих предпринимателей © 2024
Яндекс.Метрика