Пільги щодо оподаткування ПДВ суб'єктів індустрії програмної продукції
Змінами, внесеними до Податкового кодексуЗаконом № 5091, створено базові економічні умови для розвитку в Україні індустрії програмної продукції.
Зокрема, встановлено
тимчасове, з 01.01.2013 р. до 01.01.2023 р., звільнення від
оподаткування ПДВ операцій з постачання програмної продукції.
Для цілей оподаткування ПДВ відповідно до цієї норми до програмної продукції належать:
•
результат комп'ютерного програмування у вигляді операційної системи,
системної, прикладної, розважальної та/або навчальної комп'ютерної
програми (їх компонентів), а також у вигляді інтернет-сайтів та/або
онлайн-сервісів;
15.01.2013 г., вступило в силу постановление Правления Пенсионного фонда
Украины № 24-1, которым вносятся изменения в Порядок формирования и
представления страхователями отчетности по ЕСВ.
Изменениями, в частности, предусмотрено, что физлица-предприниматели,
в том числе единщики, должны подавать отчет за себя ежегодно до 10 февраля (вместо 1 апреля, как это было ранее).
Кроме того, документом утверждены новые формы отчетности, а также классификаторы, используемые при ее заполнении.
Цьогорічний головний фінансовий закон просто вражає своєю швидкістю
проходження всіх обов’язкових інстанцій. Траєкторія руху із заліковими
датами така:
3 грудня 2012 року подано до ВРУ проект Закону про Держбюджет на 2013 рік;
6 грудня 2012 року проект прийнято ВРУ;
17 грудня 2012 року повернуто з підписом Президента;
18 грудня 2012 року Закон офіційно був оприлюднений.
Доходи і витрати на 2013 рік
Основні показники бюджету на 2013 рік (ст. 1) виглядають так:
доходи Держбюджету прогнозуються у сумі 362,830 млрд грн (у 2012 р. - 332,8 млрд грн);
видатки Держбюджету – 412,061 млрд грн (у 2012 р. - 358,01 млрд грн);
граничний обсяг дефіциту – 50,532 млрд грн (у 2012 р. - 25,1 млрд грн).
Граничний обсяг державного боргу, установлений на 31.12.2013 р., - 483,032 млрд грн.
В налоговой подтвердили, что в ранее выданном свидетельстве плательщика
ЕН предприятие может внести изменения в наименование юридического лица
или фамилию, имя или отчество физического лица — предпринимателя, или
серию и номер паспорта (для физлиц, которые в силу своих религиозных
убеждений в установленном порядке отказались от принятия
регистрационного номера учетной карточки налогоплательщика); налоговый
адрес субъекта хозяйствования; место осуществления хозяйственной
деятельности; виды хозяйственной деятельности (плательщикам I — II
групп единого налога).
С целью внесения изменений в наименование юридического лица или ФИО
предпринимателя и номер паспорта (у тех, кто отказался от принятия
идентификационного кода) заявление подается в течение месяца со дня
возникновения таких изменений.
Если происходит изменение налогового адреса субъекта хозяйствования,
места осуществления хозяйственной деятельности, видов хозяйственной
деятельности заявление подается плательщиками единого налога первой и
второй групп не позднее 20 числа месяца, следующего за месяцем, в
котором такие изменения происходят.
В случае изменения налогового адреса субъекта хоз
... Читать дальше »
Для уточнення номера рахунку, на який буде перераховуватися єдиний
внесок починаючи з 1 січня 2013 року, в т.ч. і за попередні періоди,
платникам слід звертатися до органу Пенсійного фонду України за місцем
взяття їх на облік як платників єдиного внеску.
(какие расходы разрешены нотариусам, адвокатам; может ли адвокат, нотариус быть частным предпринимателем)
Державна податкова служба у м. Києві доводить до відома, що фізична особа, яка здійснює незалежну адвокатську діяльність, не може бути підприємцем у межах такої адвокатської діяльності.
При цьому законодавством не заборонено фізичній особі, яка здійснює
незалежну адвокатську діяльність, бути підприємцем та здійснювати іншу
підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Про це йдеться в
узагальнюючій податковій консультації ДПС України, затвердженій наказом
від 24.12.2012 № 1185 щодо деяких питань оподаткування фізичних осіб,
які провадять незалежну професійну діяльність (приватних нотаріусів,
адвокатів).
Відповідно до пункту 6.9 розділу VI Порядку обліку платників податків і
зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від
09.12.2011 № 1588, взяття на облік фізичних осіб, які не є підприємцями
та здійснюють незалежну професійну діяльність, здійснюється за місцем
постійного проживання на підставі поданих такою особою документів,
визначених підпунктом 6.9.1 пункту 6.9 розділу VI Порядку обліку.
Після
... Читать дальше »
Починаючи з 2013 року для фізичних осіб-підприємців, які застосовують
спрощену систему оподаткування та обрали для себе ІІ групу,
запроваджується річний звітний період замість квартального.
Відповідна норма передбачена Законом України № 5503-VI. від
20.11.2012 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо
перегляду ставок деяких податків та зборів”. Таке нововведення спростить
процедуру ведення бізнесу, зменшить обсяг звітності для цієї категорії
підприємців та витрати робочого часу.
Водночас, звертаємо увагу платників єдиного податку ІІ групи на те,
що за звітний період - 4 квартал 2012 року – податкову декларацію
необхідно подати протягом 40 календарних днів, що настають за останнім
календарним днем звітного періоду, тобто не пізніше 11 лютого 2013 року.
При открытии собственного бизнеса
возникает вопрос выбора правильной системы налогообложения. В Украине
физические лица могут выбрать либо общую систему налогообложения либо
упрощенную. В серии статей мы рассмотрим все преимущества и недостатки
указанных систем, а начнем мы с упрощенной, которая предусматривает
уплату единого налога.
Преимущества упрощенной системы: 1.Освобождение
от уплаты некоторых налогов, а именно: налога на доходы с физических
лиц, налога на прибыль(для юридических лиц), НДС(кроме некоторых
исключений), земельного налога та некоторых других. 2.Низкая ставка налога (о которой мы поговорим чуть позже) 3. Размер Единого социального взноса определяет сам предприниматель (но не меньше 34,7% от минимальной зарплаты) 4.Упрощенный налоговый и бухгалтерский учет 5.Не применяют РРО единщики 1-3 группы Но кроме преимуществ есть еще и минусы: 1.Необходимость следить за уровнем дохода и численностю работников 2.Запрет заниматься определенными видами деятельности 3.Запрет бартерных операций.
У зв’язку з численними зверненнями щодо проведення процедури зміни видів
економічної діяльності суб’єктами господарювання громадян, Державна
податкова служба України листом від 13.12.2012 № 11394/0/71-12/17-1217
«Про організацію роботи» повідомила таке.
«Відповідно до
пункту 1 наказу Державного комітету України з питань технічного
регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 №457 "Про затвердження
та скасування національних класифікаторів" із змінами і доповненнями
(далі - наказ №457), з 1 січня 2012 року набрав чинності національний
класифікатор України ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної
діяльності» (далі - КВЕД-2010), який визначає коди видів економічної
діяльності за новою класифікацією.
Оскільки КВЕД
використовується для представлення та аналізу статистичної, фінансової,
податкової та іншої економічної інформації, перехід до нововведеного
КВЕД-2010 здійснюється поступово. Для цього протягом 2012 року поряд з
КВЕД-2010 діє національний класифікатор України ДК 009:2005
«Класифікація видів економічної діяльності» (далі -КВЕД-2005). Згідно з
пунктом 4 наказу № 457 КВЕД-2005 буде скасовано в Україні з 31 грудня
2012 року.